Není žádných pochyb, že sociální sítě představují pro firmy nebývalou příležitost, jak se zviditelnit. To vše ale platí jen za předpokladu, že vědí, jak sociální sítě ve svůj prospěch využít. Pokud víte, jak pomoci firmám integrovat sociální stě do jejich tradičních marketingových aktivit, máte vyhráno.
Přestože se počet uživatelů sociálních sítí v Česku neustále zvyšuje a už to zdaleka není jen záležitost náctiletých, sociální sítě můžou být pro značné množství podnikatelů a majitelů firem příslovnou španělskou vesnicí.
Pokud jste na sociálních sítích jako ryba ve vodě, pak pro vás nebude problém odhalit všechny potenciály těchto médií pro podnikatele a firmy a sledovat trendy v kampaních zahraničních firem, které jsou na sítích mnohem zběhlejší než české firmy.
Můžete pro firmy připravovat různé soutěže, aplikace, hry, obrázky a další aktivity, které budou mít za následek zviditelnění firmy na sítích. Své služby můžete rozšířit také o správu stánek na sociálních sítích a starat se tak o každodenní komunikaci firmy s fanoušky/zákazníky.
Cílová skupinaDemografické znaky:
|
Další charakteristika:
|
LokalitaPotenciál působnosti: celá ČR |
Doba realizace nápaduNěkolik dnů až týdnů |
Znalosti
|
Dovednosti
|
Finanční náročnost
Nenáročné. (do 100 tis. Kč)
|
Vybavení, personál
|
Pro získání oprávnění k provozování živnosti volné a registraci na ČSSZ, zdravotní pojišťovně a finančním úřadu stačí podat na živnostenském úřadu Jednotný registrační formulář, na kterém uvedete, které obory živnosti volné plánujete vykonávat.